HjemAktueltNyheiterBli med på Forskerfabrikkens Sommarlab 2022!

Bli med på Forskerfabrikkens Sommarlab 2022!

Nysgjerrig på forskning og kule eksperimenter? Sommerlab er eit fem-dagers forskerkurs for barn som går på 4–6 trinn.

På kurset lærer barna om naturvitskapens spennande verd, og dei får utføre eksperiment med ekte forskerutstyr, bruke kreativiteten til å løyse morosame oppgåver og ha fysisk aktivitet ute kvar dag.

Kvar: Fedje Fleirbrukshall, det sosiale rommet, veke 31 (1.–5. august)

Pris: 990,–

Deltagere med postadresse i Fedje kommune betaler 990 kr for Sommerlab.

Deltagere uten postadresse i Fedje kommune betaler 1990 kr for Sommerlab, men betaler 990 kr ved påmelding og vil bli fakturert 1000 kr fra kommunen i etterkant.

Korleis melde seg på?

Ein melder seg på via nettet. Klikk her for å komme direkte til påmelding. Velg Vestland fylke, og bla til du finn "Fedje, Fedje Fleirbrukshall". Når du er inne kan du logge inn og melde på ditt born.

Du kan lese meir om opplegget ved å lese invitasjonen her, eller ved å besøke www.sommerlab.no

Me håpar at mange blir med, for dette vert kjekt!

Sist oppdatert: 28.04.2022
Publisert: 07.04.2022